17 maj 2007

hello everybody!

sorry för det långa uppehållet. jag har mått riktigt dåligt på senaste tiden men det är bättre nu. till skillnad från alla andra bloggare (verkar det som) kan jag inte sitta vid datorn när jag mår dåligt och det är bara, enligt mig, en självklarhet.

idag är jag på riktigt bra humör. fråga mig inte varför, det har ösregnat hela dagen och mitt träningspass var inställt men i'm still smiling. det är nog för att huvudvärken inte har infunnit sig. än! och för att mamma kom hem från malmö idag. och för att jag åker till linda imorgon. vi ska åka till helsingborg och umgås och förhoppningsvis innebär det shopping också.

känns som jag nästan aldrig är hemma nu för tiden heller. är jag inte på jobbet så tränar jag eller är på planeringsmöten med mina aspan-ledare eller är hos marcus eller.... osv. jag sover bara hemma :). och dessutom ser det ut som en svinstia i mitt rum. lätt överdrift i och för sig. men ni fattar poängen. och jag orkar inte städa. så det så.

när jag var nere hos marcus i sön-tis så var vi inne i k-stad och jag provade acne jeansen igen. åh. jag får nästan ont i magen när jag tänker på dem. så sköna, så snygga, så dyra!

well, nu ska jag iallafall surfa vidare på det stora nätet och förmodligen uppdaterar jag här igen lite senare. jag funderar på om jag ska ändra utseendet lite på bloggen. hmm, får tänka lite på det dära.

hoppas ni har haft en bra ösregnig dag!
kram sandra


Inga kommentarer: