17 maj 2007

strike a pose


okej. jag erkänner. jag är en top model-addict. och jag missade givetvis inte finalen igår! jag satt som på nålar när caridee och melrose stod där bredvid varandra och väntade på att få veta vem som skulle vinna. jag hoppade upp och ner av lycka när caridee kickade melrose lilla rumpa rejält och vann! jag har hejat på henne hela tiden och hon förtjänar det verkligen.

hon har nämligen haft psoriasis hela livet och inte vågat visa sig ute bland folk och nu har hon blivit modell, det är inte illa pinkat ska jag tala om. jag vet hur jobbigt det är med psoriasis, hela min släkt har det. lyckligtvis har jag själv inte fått det (än) men jag vet att det finns vissa som har gått i byxor hela somrarna och inte vågat visa sig i bikini just för att personen har haft utslag på benen. men du har mitt stöd, sweetiepie.

så låt inte någon hudsjukdom stoppa dig! dröm och dröm stort, man vet aldrig när de slår in!

nu ska jag städa mitt rum.
kramar sandra

Inga kommentarer: