18 maj 2007

rainy friday

hej.
idag åker jag till helsingborg efter jobbet. ska möta upp linda i malmö (jävla omväg jag vet, men jag orkar inte gå in på den historian) först och så ska vi åka dit tillsammans. förhoppningsvis hinner vi äta middag någonstans innan det stänger överallt och sedan får vi se vad vi hittar på.
imorgon ska vi nog shoppa (i hope!). har kliat lite i fingrarna på mig ett tag nu, haha, så det ska bli roligt. skönt att ännu en helg komma bort från denna hålan också!

eftersom min chef har bestämt att inga andra kläder än jobbt-shirtsen får användas (grr!) så fotar jag innan jag går till jobbet nu och byter om sen. jävla meck. oj vad jag svär idag... hm.

idag har jag på mig:
svarta stuprör, hm
vitt linne, vero moda
tunika, indiska
svarta ballerinor, din sko

Inga kommentarer: