28 maj 2007

åskvärme & nyshoppat

hoho.
idag tog jag en liten tur ner till stan & tanken var att jag & maja skulle inviga ett av stans nya café (öppnar nya typ en gång i veckan här..), café vattenpipan. men eftersom maja låg och sov när jag kom hem till henne så gick de planerna i kras. jag strosade runt på stan en stund själv (ganska skönt faktiskt) & inhandlade en vit puffig top på JC. handlar nästan aldrig där nuförtiden, så jag blev glatt överraskad.

sist jag & pojkvännen var i kristianstad (när jag hälsade på honom) så var vi inne på hm och då såg jag en tjej som hade en sådan här puffig top fast den var marinblå. den var jättesnygg och hon hade ett linne som stack ut under den & mörka jeans till. jag blev helt kär i outfiten och sedan dess har jag kollat runt lite efter en puffig top. så nu när jag hittade denna kändes det helt rätt! love at first sight, you know. haha.
att den är vit gör ju ingenting för det känns lite somrigare. den är i 100% bomull och är luftig så den kändes perfekt för sommargarderoben.

när jag kom hem & träffade mamma såg jag att vi nästan såg likadana ut så det blev gruppfoto också :). hon är så söt, min mamma.

hoppas ni har haft en fin dag!
kram sandra

4 kommentarer:

Anonym sa...

fina tröjor :)

sandra sa...

tack mandy!

Anonym sa...

vilka härliga bilder!

sandra sa...

tack sigrid! sanningen är att jag brukar kolla in dig blogg & tyckte att det såg mycket roligare ut med utomhusbilder så det är därifrån det kommer. snott rakt av... i'm sorry :).