26 oktober 2006

ensam

okej, nu har jag jobbat själv i tre dagar. och det har nästan inte varit något folk där heller.
det är jättetråkigt!!
agnes - kom tillbaka! bli frisk! det är inte kul när du inte jobbar.

imorgon ska jag åka till linda och passa hennes kaniner hela helgen. det ska bli mysigt!
jag övertalade marcus att gå på "djävulen bär prada" på lördag. haha, stackare. det fanns ingen annan som han ville se (och inte jag heller för den delen) så snällt men motvilligt så sa han: okej, vi kan väl gå på den om du vill det. JA! ÄNTLIGEN!

pratade för övrigt med bästis idag, hon var precis lika peppad inför måndag (the big shopping-day) som jag.
jättebra det! hon hade börjat göra en lista. får nog också göra det.

kom på att jag är en list-människa. jag älskar att göra listor.
jag gör listor till nästan allt.
men det kanske bara är för att jag måste hålla koll på saker och ting...
eller för att jag är så glömsk?
hmm, jag vet inte riktigt.

iallafall, länge leve LISTAN!

Inga kommentarer: