25 oktober 2006

förberedelser

okej gott folk, såhär är det.
på måndag ska bästis och jag in till storstaden och SHOPPA!

jag har inte shoppat på nästan två månader.
TVÅ MÅNADER!
jag som typ är addicted.
men jag har varken haft tid eller råd. nu har jag det och snart smäller det :).

iallafall snart måste jag göra en lista på grejer som ska inhandlas.
ALLA måste-ha tips är välkomna!!
jag har redan börjat klura lite...

så, ge mig tips o idéer m.m.

dagens första glada nyhet: OC börjar igen den 1 november kl. 21
dagens andra glada nyhet: Kanal 5 har köpt in serien Ugly Betty och har säsongsstart den 7 november (MIN FÖDELSEDAG!) kl. 20 - missa inte det!!

jag hittade denna på Josefssons, blev lite förälskad. kan ju användas både till tights o stuprörsbyxor. plus att jag älskar a-linjeformade kläder.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ugly betty verkar riktigt bra. skulle nog gilla den mer om hon hette nåt annat dock. :P

vill också ha den klänningen! gaah! men den är nog finare på dig...

sandra sa...

haha bettan. du är rolig du. men jag förstår vad du menar. hade kanske inte varit så intresserad av att kolla om den hade hetat ugly sandy eller något :P.
jag tror du hade varit jättesöt i den faktiskt. har inte du något linne som är a-linjeformat? med stjärnor eller något? superfint på dig iallafall!

Anonym sa...

ååh, varför har inte jag femman! vi så gärna se Ugly Betty :P

sandra sa...

har du inte femman? stackare, vi får ha ugly betty-kvällar hemma hos mig då med baajjss (bettan, anni, amanda, johanna, josse, sara o sandra) ;)

Anonym sa...

Ja, det blir ju perfekt! :D