28 mars 2007

kluven

idag har varit en riktigt bra dag. förutom ryggont. men det är ett smärre problem, det går över.
jag började jobba kl 11 idag (sovmorgon i två timmar!) och gör det resten av veckan. när jag gick till jobbet sken solen och jag kunde hoppa i mina nya ballerinor (utan strumpor idag också).
på caféet så var det en kvinna som sa till mig att jag hade en jättefin top. sådant är alltid uppskattat! jag önskar att jag hade vågat säga det till folk lite oftare. det gjorde att jag gick runt och log resten av dagen.
dessutom har jag planerat den kommande helgen också. M kommer hit på lördag och vi ska hitta på en massa kul!

jag har dessutom spontanbeställt en "akut" klipptid och eftersom min frisör tydligen tycker om mig (vem gör inte det föresten?! haha) så fick jag tid kl. 9 imorgon. jag får sådana ryck ibland. när jag såg att annika hade klippt sig så tänkte jag: fasiken, det vill jag med! mina toppar är ju faktiskt kluvna.
jag vet inte om jag ångrar mig eller inte. kanske lite. men man måste ju ändå klippa sig ibland, eller hur. så lika bra förr än senare.

det fina vädret till ära tog jag foto på vägen hem från jobbet, ute i solen.


svart top, hm
jeans, sisters point
jacka, hm
sjal, indiska
svarta ballerinor, din sko
skinnväska, pieces by vero moda

hoppas ni har haft en bra dag!
kram sandra

Inga kommentarer: